خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی تور دوچرخه سواری ایران پخش مستقیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۰۷

مرحله نهایی تور بیست و هشتم در داخل شهر تبریز و در پارک ائل گلی و در 9 دور به صورت کریتیریوم برگزار می­ شود.

ایلنا- تبریز: مرحله ششم و نهایی تور بیست و هشتم پخش مستقیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا مرحله ششم و نهایی تور بیست و هشتم که در داخل شهر تبریز و در پارک ائل گلی و در 9 دور به صورت کریتیریوم برگزار می‌شود از شبکه استانی سهند، شبکه 3 سیما و شبکه ورزش پخش مستقیم خواهد شد.

برای دومین سال متوالی است که مرحله نهایی تور دوچرخه سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) پخش مستقیم می‌شود.

مرحله سوم بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) بعد از ظهر روز جمعه با قهرمانی اولیس کونکوفسکی از تیم دوکلاپرای چک به اتمام رسید. رده بندی کلی تیم‌های شرکت کننده تا پایان مرحله سوم بریسا اسپور ترکیه با مجموع زمانی 21 ساعت و 45 دقیقه و 57 ثانیه در صدر جدول جای گرفت و تیم شهرداری ارومیه و تیم ملی هنگ کنگ با همان زمان در رده های دوم و سوم ایستاده‌اند و تیمهای آموری ویتای اوکراین، تیم ملی آلبانی و تیم ملی ایران در رده های چهارمی تا ششمی هستند.

مرحله چهارم این رقابت‌ها امروز شنبه چهارم خردادماه در مسیر 152 کیلومتری ارومیه تا منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود.
بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز