خبرگزاری کار ایران

باحضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی،

دفتر ارتباط با دانشگاه شرکت فولادمهر سهند افتتاح شد

کد خبر : ۷۵۶۵۳

ثمره ارتباط بین صنعت و دانشگاه دستیابی به فن آوری های نوین است.

ایلنا- تبریز: به دنبال عقد تفاهم نامه همکاری بین شرکت فولاد مهر سهند و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ضرورت حضور مستمر اساتید این دانشگاه و نیز کارشناسان مراکز علمی و پژوهشی در محل کارخانه، دفتر ارتباط با دانشگاه شرکت فولادمهر سهند افتتاح شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این آیین بر ارتباط بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های ویژه دانشگاه ها و بهره مندی از توانمندی های دانشجویان در توسعه فن آوری های جدید در بهره وری تولید محصول و خدمات بسیار ارزشمند است.

یونس فاتح با بیان اینکه ارتباط متقابل و مؤثر دانشگاه و صنعت موجب رفع مشکلات و چالش های روزمره جامعه می شود اظهار داشت: ارتباط دو سویه صنعت و دانشگاه موجب عرضه اندیشه ها و ایده های جدید به صنایع و شکوفایی استعدادها و ارتقاء سطح علمی و عملی جامعه و بهبود کیفیت تولید می شود.

اسماعیل آذریان فرماندار شهرستان آذرشهر نیز از این اقدام مدیرعامل شرکت فولادمهر سهند قدردانی کرد و گفت:نزدیکی شهرک صنعتی سلیمی با مراکز دانشگاهی از موقعیت های ممتاز این شهرک بوده و ادامه تعاملات مراکز صنعتی و دانشگاهی اساس پیشرفت های علمی و فنی و حتی اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان مراکز دانشگاهی منطقه است.

حسین رسولی مدیر عامل شرکت فولاد مهر سهند نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه تعاملات با مراکز دانشگاهی و پژوهشی از اختصاص 150 متر مربع به فضای آموزشی کارخانه خبر داد و گفت: افتتاح این دفتر شروعی برای اشاعه فرهنگ همکاری متقابل دانشگاه و صنعت در تمامی مراکز تولیدی منطقه است.

درادامه مراسم راستکار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی، خامنه دبیر انجمن مدیران صنایع استان، صالح پور مدیر آموزش سازمان فنی و حرفه ای استان، صفر زاده معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان و حسنی عضو هیات مدیره شهرک شهید سلیمی نیز ضمن سخنان جداگانه ای با تبریک این ابتکار شرکت و دانشگاه بر استمرار این نوع تعاملات بین دانشگاههای منطقه و مراکز تولیدی و صنعتی تأکید کردند.

در پایان مراسم، دفتر ارتباط با دانشگاه این واحد صنعتی به دست خامنه یکی از پیشکسوتان دانشگاهی و دبیر انجمن مدیران صنایع استان آذربایجان شرقی، افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز