خبرگزاری کار ایران

در تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران آذربایجان؛

رکابزن تیم دوکلاپرای چک باز هم قهرمان شد / شهرداری ارومیه به صدرجدول بازگشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۹

در رده بندی تیمی دوچرخه‎سواران تور در مرحله چهارم ترنگانای مالزی، شهرداری ارومیه و تیم ملی سوریه با زمان 10 ساعت و 44 دقیقه و 56 ثانیه، 10 ساعت و 45 دقیقه و 10 ثانیه و 10 ساعت و 45 دقیقه و 19 ثانیه اول تا سوم شدند.

ایلنا- جلفا: مرحله چهارم بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران(آذربایجان) روز شنبه با قهرمانی مجدد الویس کونکوفسکی از تیم دوکلاپرای چک به اتمام رسید.

در این مرحله از تور، 92 دوچرخه‌سوار مسیر 152 کیلومتری خوی تا تامنطقه آزاد ارس را طی کردند که در پایان الویس کونکوفسکی از تیم دوکلاپرای چک با زمان 3 ساعت و 30 دقیقه برای سومین بار متوالی بر روی سکو رفت.

مارسل کارلس از تیم رودی پروجک آلمان با زمان 3 ساعت و 30 دقیقه و 4 ثانیه دوباره بر سکوی دومی ایستاد و محمد حریف صالح از تیم ترنگانای مالزی با زمان 3 ساعت و 30 دقیقه و 6 ثانیه به مدال برنز رسید.

در پایان مرحله چهارم تور ایران، پیراهن طلایی را به مانند مراحل گذشته الویس کونکوفسکی با مجموع زمانی 10 ساعت و 44 دقیقه و 56 ثانیه بر تن پوشید و با 18 امتیاز پیراهن امتیازی را هم به خود اختصاص داد و مارسل کارلس از تیم رودی پروجک آلمان با زمان 10 ساعت و 45 دقیقه و 10 ثانیه و رجب اولانان از تیم بریسا اسپور ترکیه با زمان 10 ساعت و 45 دقیقه و 19 ثانیه هم در رده های دوم وسوم ایستادند.

وحید غفاری از تیم آینه زمانی با 17 امتیاز صاحب پیراهن بهترین دوچرخه‌سوار کوهستان شد و پیراهن بهترین رکابزن آسیا هم به حمید شیری از تیم شهرداری ارومیه با زمان 10 ساعت و 45 دقیقه و 20 ثانیه رسید.

در رده بندی تیمی دوچرخه‎سواران تور در مرحله چهارم ترنگانای مالزی، شهرداری ارومیه و تیم ملی سوریه با زمان 10 ساعت و 44 دقیقه و 56 ثانیه، 10 ساعت و 45 دقیقه و 10 ثانیه و 10 ساعت و 45 دقیقه و 19 ثانیه اول تا سوم شدند و آموری ویتای اوکراین در رده چهارم ایستاد.

در رده بندی کلی تیم‌های شرکت کننده تا پایان مرحله چهارم شهرداری ارومیه با 32 ساعت و 16 دقیقه و 27 ثانیه صدرنشین است و تیمهای بریسا اسپور ترکیه و ملی هنگ‌کنگ با زمان مشابه دوم و سوم هستند.
مرحله پنجم این رقابت‌ها فردا یک‌شنبه پنجم خردادماه در مسیر 192 کیلومتری منطقه آزاد ارس تا پیست اسکی سهند تبریز برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است.

در مراسم اختتامیه در مقابل ایستگاه راه آهن شهر جلفا با استقبال خوب مردم و برنامه اختتامیه باشکوهی برگزار شد، صادق نجفی مدیر عامل منطقه آزاد تجاری ارس، اکبر فرج الهی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جانشین تور سخنرانی کردند و در پایان به نفرات برتر مدال و هدایایی اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز