خبرگزاری کار ایران

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی دو رتبه برتر کشوری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۱

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی همچنین در بخش توانمند سازی با محوریت ایمنی و بهداشت محیط زیست نیز با کسب 100 درصد امتیاز ممکن رتبه اول را کسب کرده و در بخش ذینفعان بیرونی در محور تامین محصول استاندارد با کسب 90 درصد امتیاز رتبه پنجم کشوری را به دست آورد.

ایلنا- تبریز: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی بر اساس عملکرد سال 1390شرکت های توزیع نیروی برق توسط شرکت مادر تخصصی توانیر دو رتبه اول و یک رتبه پنجم را احراز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: این شرکت در این ارزیابی در بخش مالی و اقتصادی و در محور بنگاهداری اقتصادی با کسب 100 درصدی سقف امتیاز رتبه اول کشوری را کسب نموده است.

سرافرز افزود: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی همچنین در بخش توانمند سازی با محوریت ایمنی و بهداشت محیط زیست نیز با کسب 100 درصد امتیاز ممکن رتبه اول را کسب کرده و در بخش ذینفعان بیرونی در محور تامین محصول استاندارد با کسب 90 درصد امتیاز رتبه پنجم کشوری را به دست آورد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ضمن تبریک این موفقیت به کلیه کارکنان و مدیران اظهار امید واری کرد روند مطلوب و رو به رشد مشتری مداری در شرکت که به دلیل ارائه خدمات به موقع به مشترکین و استفاده بهینه از منابع موجود حاصل شده است تداوم یافته و گامهای شایسته تری در جهت کسب رتبه اول در تمامی محور های عملکرد برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز