خبرگزاری کار ایران

"میزبانی" فاتح مرحله پنجم تور دوچرخه سواری ایران شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۷۵

مرحله پنجم تور بیست و هشتم بسیار متمایز از دوره های گذشته برگزار شد و رقابت از همان ابتدا بسیار سنگین و مهیچ بود و رکابزنان در دسته های مختلف با هم رقابت کردند ولی سطح فنی به قدری بالا بود که رکابزنان حتی در 5 کیلومتر پایانی پا به پای هم رقابت کردند.

ایلنا-تبریز: قادر میزبانی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز عنوان نخست مرحله پنجم تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مرحله که در مسیر سخت و نفس گیر و کوهستانی منطقه آزاد ارس جلفا - پیست اسکی سهند تبریز و به مسافت 191.2 کیلومتر برگزار شد،میزبانی با پنج ساعت و 25 دقیقه و 53 ثانیه زودتر از سایر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد.

امیر کلاهدوز هم تیمی وی با 17 ثانیه اختلاف و ˈمیلان کالدچˈ از تیم ˈدوکلاپراˈ چک با 21 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند. مرحله پنجم تور بیست و هشتم بسیار متمایز از دوره های گذشته برگزار شد و رقابت از همان ابتدا بسیار سنگین و مهیچ بود و رکابزنان در دسته های مختلف با هم رقابت کردند ولی سطح فنی به قدری بالا بود که رکابزنان حتی در 5 کیلومتر پایانی پا به پای هم رقابت کردند.

مرحله پنجم مرحله ای بود که بیشتر کارشناسان بر حذف بسیاری از رکابزنان تاکید داشتند ولی تنها 14 رکابزن از دور رقابت خارج شدند و بر این اساس در مرحله نهایی و ششم 78 رکابزن با هم رقابت خواهند کرد.
مرحله پنجم تور از لحاظ تغییر ارتفاع یکی از متمایز ترین مراحل تور بود و رکابزنان ابتدا از ارتفاع 700 متر دریا به 3000 متری رفته و مسیر را در یک هوای بارانی و شرایط سخت طی کردند.

مرحله ششم و پایانی رقابت های بیست و هشتمین دوره دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) فردا /دوشنبه/ به صورت کریتریوم و در داخل شهر تبریز به مسافت یکصد کیلومتر برگزار می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز