خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

برپایی نمایشگاه کتاب گامی برای تقویت مطالعه است

asdasd

انجام رسالت بزرگ آگاهی‌بخشی به افکار عمومی از سوی فرهیختگان جامعه، یقیناً ضمانت واقعی برای تثبیت موفقیت‌ها و فتح قله‌های دانش و فناوری در رقابت‌های تنگاتنگ علمی در جهان امروز است.

ایلنا- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی برپایی نمایشگاه‌های کتاب را گامی برای توسعه فرصت‌ها و تقویت زمینه‌های مطالعه در جامعه دانست.

به گزارش ایلنا احمد علیرضابیگی در پیامی به مناسبت افتتاح دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز تصریح کرده است: انجام رسالت بزرگ آگاهی‌بخشی به افکار عمومی از سوی فرهیختگان جامعه، یقیناً ضمانت واقعی برای تثبیت موفقیت‌ها و فتح قله‌های دانش و فناوری در رقابت‌های تنگاتنگ علمی در جهان امروز است.

وی در این پیام خاطرنشان کرده است: ایجاد نمایشگاه‌های گسترده کتاب برای توسعه فرصت‌ها و تقویت زمینه‌های مطالعه در موضوعات متنوع، گامی عملی برای تحقق این اهداف عالیه است، تاکید مقام معظم رهبری در تولید فکر، علم و فناوری در واقع، خودباوری، توکل به خدا و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را طلب می‌کند که این مهم البته در جای جای میهن اسلامی و استان آذربایجان‌شرقی مورد توجه جدی قرار گرفته و بایستی با قوت بیشتر دنبال شود.

علیرضابیگی با بیان این که به واسطه برخورداری از توانمندی‌های مناسب و حضور آگاهانه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، آذربایجان‌شرقی، استانی ‌فرهنگی و مذهبی به شمار می‌آید، افزوده است: برگزاری هر ساله نمایشگاه بزرگ کتاب در تبریز و استقبال باشکوه علاقمندان از این رویداد مهم فرهنگی نیز نکته دیگری است بر جایگاه باارزش فرهنگ مطالعه در این خطه فرهنگ‌دوست.

وی ضمن تاکید به حضور پرشور و استقبال گسترده آحاد جامعه از این نمایشگاه گفت: لازم می‌دانم از مساعی ارزشمند متصدیان امور در فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام دست‌اندرکاران، ناشران و نویسندگان گرامی قدردانی کنم.

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا دهم مهرماه جاری از ساعت 13 تا 20 در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز