خبرگزاری کار ایران

طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان های آذربایجان شرقی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۷

امسال با استقرار 50پایگاه سنجش و آموزش و به كارگیری تعداد 350 نفر از عوامل اجرایی در قالب پایگاههای اولیه و تخصصی كارارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تعداد 58هزار نوآموز بدو ورود به دبستان آغاز شده است.

ایلنا- تبریز: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی گفت: كار ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 58 هزارنفر در 50 پایگاه سنجش استان انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام علی پوررادی در مراسم افتتاح پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی 93-92 كه به صورت نمادین در دبستان آیت اله بهشتی ناحیه 1 تبریز برگزار شد با اشاره به ضرورت سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: با شناسایی به موقع مشكلات جسمانی و حسی و روانی و انجام اقدامات مددكاری از آسیب های جدی جلوگیری گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش در ادامه از اولیاء دانش آموزان نوآموز خواست پس از ثبت نام اولیه فرزندان خود در مدارس به پایگاههای سنجش پیش بینی شده مراجعه و مراحل ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی فرزندان خویش را پیگیری نمایند.

بر پایه همین گزارش امسال با استقرار 50پایگاه سنجش و آموزش و به كارگیری تعداد 350 نفر از عوامل اجرایی در قالب پایگاههای اولیه و تخصصی كارارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تعداد 58هزار نوآموز بدو ورود به دبستان آغاز شده است.

این پایگاه ها با برنامه ریزی ادارات آموزش و پرورش و با هماهنگی و همكاری مراكز بهداشت و درمان شهری و روستایی فعالیت خود را انجام می دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز