خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

97 درصد از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراها در استان تایید صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۷۶

پس از بررسی هیأت‌های اجرایی و نظارت، در نهایت 12 هزار و 214 نفر از داوطلبان این انتخابات، واجد شرایط تشخیص داده شدند.

ایلنا- تبریز: رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از تایید صلاحیت 97 درصد از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به ثبت‌نام 12 هزار و 684 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در سطح استان، افزود: پس از بررسی هیأت‌های اجرایی و نظارت، در نهایت 12 هزار و 214 نفر از داوطلبان این انتخابات، واجد شرایط تشخیص داده شدند.
وی با بیان این که مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از شش هزار نفر را به عنوان اعضای این شوراها انتخاب خواهند کرد، گفت: با رأی مردم استان، 349 نفر در 59 شهر و پنج هزار و 703 نفر در بیش از 1900 روستای استان به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی انتخاب خواهند شد.
نصرتی مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها را یک هفته اعلام کرد و گفت: بر اساس قانون، تبلیغات شوراهای اسلامی هشت روز قبل از روز رأی‌گیری یعنی از روز 16 خرداد آغاز و 24 ساعت مانده به شروع اخذ رأی به پایان می‌رسد.
رییس ستاد انتخابات استان با تاکید بر این که قبل و بعد از این مهلت، تبلیغات به هر نحوی ممنوع است، افزود: ساز و کار لازم در این خصوص از طریق ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی پیش‌بینی شده و سازمان‌های مسئول با تخلفات برخورد خواهند کرد.
وی با بیان این که با شروع تبلیغات داوطلبان شوراها، فضای شور و نشاط در جامعه ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: از تمام کسانی که مخلصانه برای خدمت به اسلام و مردم به صحنه آمده‌اند می‌خواهیم در چارچوب قانون و اخلاق حرکت کنند

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز