خبرگزاری کار ایران

فرماندار بستان آباد:

مدت انتظار در جایگاه های CNG بستان آباد به کمتر از پنج دقیقه کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۸۳

مشکلات جایگاه های سوخت در بستان آباد برطرف شده است/جلسه مشترک مسوولان شهرستان بستان آباد با مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی استان جهت بررسی مشکلات بخش سوخت این شهرستان برگزار شد.

ایلنا- بستان آباد: فرماندار بستان آباد گفت:خوشبختانه با همکاری بین دستگاههای مختلف، مشکلات جایگاههای سوخت در بستان آباد برطرف شده و در سفرهای نوروزی شاهد رضایت مسافران بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا الیاس گل محمدزاده که در جلسه مشترک مسوولان شهرستان بستان آباد با مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی استان جهت بررسی مشکلات بخش سوخت این شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه خدمات رفاهی در جایگاههای سوخت بهبود یافته است، تصریح کرد: قرار گرفتن بستان آباد در مسیر عبور مسافران تهران و شمال کشور، ایجاب می کند رتبه جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان به درجه ممتاز افزایش پیدا کند و در دو سال گذشته با افتتاح چهار جایگاه CNG مدت انتظار رانندگان در جایگاه ها به کمتر از پنج دقیقه کاهش یافته است.

فرماندار بستان آباد یادآور شد: به زودی در یکی از جایگاههای عرضه بنزین شهر بستان آباد، بنزین سوپر نیز عرصه خواهد شد.

الیاس گل محمدزاده همچنین خواستار تاسیس جایگاه سیلندر پرکنی در منطقه سهندآباد شد و گفت: در صورت تحقق این امر معضل گرانفروشی کپسول های گاز از بین خواهد رفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز