خبرگزاری کار ایران

مدیر كل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

مانور كشوری امداد و نجات در غارها در غار هامپوئیل مراغه اجراء می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۸

این مانور با حضور 60 نفر از غارنوردان و فعالان ورزش غارنوردی كشور در آستانه هفته محیط زیست (15 خردادماه) با شعار غارها، اكوسیستم های ناشناخته كشور برگزار خواهد شد.

ایلنا- تبریز: مدیر كل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از برگزاری مانور كشوری امداد و نجات در غارها در غار هامپئوئیل مراغه به مناسبت هفته محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بیوك رئیسی به همكاری دفتر نمایندگی انجمن غار و غارشناسی ایرانیان در برگزاری این مانور اشاره كرد و گفت؛ مانور امداد و نجارت در غار با حضور 60 نفر از غارنوردان و فعالان ورزش غارنوردی كشور در آستانه هفته محیط زیست (15 خردادماه) با شعار غارها، اكوسیستم های ناشناخته كشور برگزار خواهد شد.

دبیر كمیته غارشناسی استان هدف از برگزاری این مانور را تمرین جهت ساماندهی و هدایت تیم های امدادی در صورت بروز حادثه، بالا بردن توان و دانش فنی زیست محیطی شركت كنندگان، تعریف عملیات علمی و نزدیك شدن به استانداردهای روز دنیا و فرهنگ سازی اهمیت امداد و نجات در شرایط بحران عنوان کرد و افزود: كمیته غارشناسی استان آذربایجان شرقی تهیه فیلم های مستند جهت معرفی پتانسیل های ناشناخته غارهای استان، تقویت سخت افزار و وسایل تخصصی غارنوردی و تخصیص بودجه مستقل برای فعالیت های غار وردی را در دستور كار خود قرارداده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز