خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی:

رسانه ملی، تمام‌قد وارد موضوع انتخابات شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۸

مدیران رسانه ملی تصمیم گرفته‌اند که هیچ برنامه رادیویی یا تلویزیونی نباید باشد که موضوع انتخابات در آن مطرح نشود.

ایلنا- تبریز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: رسانه ملی، تمام‌قد وارد موضوع انتخابات شده و این اصل در تمام برنامه‌های این رسانه لحاظ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی نواداد در نشست مشترک کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، با بیان این که اولویت تمام برنامه‌های تولیدی صدا و سیما، موضوع انتخابات است، افزود: مدیران رسانه ملی تصمیم گرفته‌اند که هیچ برنامه رادیویی یا تلویزیونی نباید باشد که موضوع انتخابات در آن مطرح نشود.
وی با اشاره به این که روند کنونی برنامه‌های صدا و سیما درباره انتخابات، برنامه‌ریزی شده است، گفت: عملکرد صدا و سیما در نظرسنجی‌های این سازمان مورد ارزیابی مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در ادامه تبیین، تبلیغ و تهییج را سه مرحله ورود صدا و سیما در بحث انتخابات عنوان کرد و افزود: تا امروز 150 ساعت برنامه اختصاصی برای انتخابات در صدا و سیمای استان تولید شده و نوآوری و ابتکار در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

نواداد خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با هماهنگی همه بخش‌های مسئول در امر انتخابات شاهد حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و مایوس شدن دوباره دشمنان خواهیم بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز