خبرگزاری کار ایران

نتایج آزمون ورودی استعداد های درخشان ونمونه دولتی آدربایجان شرقی اعلام شد

کد خبر : ۷۸۳۱۲

این اطلاعات در سایت اداره كل آموزش و پرورش استان آذر بایجان شرقی قرار داده شده است.

ایلنا- تبریز: معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام كرد نتایج آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان و نمونه دولتی مقطع راهنمایی تحصیلی در سایت اداره كل آموزش و پرورش استان آذر بایجان شرقی قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدحسن قناتی افزود: دانش آموزان و اولیاء می توانند با مراجعه به سایت،از قسمت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استعداد های درخشان وارد سایت شده و با وارد كردن مشخصات دانش آموز كارنامه آزمون را دریافت فرمایند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان و نمونه دولتی مقطع متوسطه و هنرستان ها در همان سایت قرار خواهد گرفت.

قناتی یادآور شد:پذیرفته شدگان آزمون ورودی تا 20 خرداد ماه 92 جهت ثبت نام به مدارس مربوطه مراجعه نمایند وعدم مراجعه به موقع و در زمان مشخص شده به منزله انصراف تلقی می شود. ضمنا جهت ثبت نام در مدارس استعداد های درخشان جدید التاسیس به مدارس مشخص شده در فایل ضمیمه مراجعه شود.

وی با بیان اینکه كارنامه كامل داوطلبان از طریق همین سامانه قابل دریافت خواهد بود افزود: هر گونه درخواست بررسی در مورد نتایج آزمون صرفا از طریق همین سامانه ثبت و سپس بررسی و اعلام نتیجه خواهدشد لذا به درخواست های حضوری ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بر پایه همین گزارش مدارك لازم جهت ثبت نام: شاملعكس 4*3 به تعداد 6 قطعه،تصویر كارنامه پایه پنجم برای ورودی های اول راهنمایی و تصویر كارنامه دوم راهنمایی برای ورودی های اول متوسطه است.همچنین گواهی نامه های مربوط به استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه شاهد ویژه مدارس نمونه دولتی میبایست از مدیران مدارس محل تحصیل دریافت و به مدارس نمونه دولتی تحویل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز