خبرگزاری کار ایران

ایرانیان مقیم سوئیس به زلزله زدگان آذربایجان شرقی كمك كردند

این کمکها در قالب 212 شعله بخاری گازی به ارزش تقریبی بالغ بر 200 میلیون ریال تحویل جمعیت هلال احمر شد تا در اولین فرصت به دست حادثه دیدگان از زلزله برسد.

ایلنا - تبریز: هدایای مرکزاسلامی وفرهنگی اهل بیت علیهم السلام ایرانیان مقیم سوئیس جهت کمک به زلزله زدگان آذربایجان‌شرقی تحویل هلال احمر شد.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجانشرقی با اعلام این خبر گفت: این کمکها در قالب 212 شعله بخاری گازی به ارزش تقریبی بالغ بر 200 میلیون ریال تحویل جمعیت هلال احمر شد تا در اولین فرصت به دست حادثه دیدگان از زلزله برسد.

علی شهودی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و نیازهای زلزله زدگان اضافه کرد: نیازهای ضروری هموطنان آسیب دیده از زلزله لوازم گرمایشی از قبیل والور،انواع بخاری و البسه گرم و پتو است که مردم خیر و نوعدوست کشورمان علاوه بر کمک نقدی به حساب99999نزد بانک ملت می توانند کمکهای خود را به پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی تحویل و رسید دریافت نمایند.

همشهریان تبریز ی می توانند برای تحویل کمکهای خود به خیابان حافظ- روبروی اعزام نیروی سابق سپاه – معاونت داوطلبان و یا میدان استاد شهریار (هتل مرمرسابق) جنب موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی – پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز