خبرگزاری کار ایران

فرماندار بستان آباد:

تلنبار شدن زباله‌ها جاده‌های بستان آباد را زشت کرده است

جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بستان آباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ایلنا- بستان آباد: فرماندار بستان آباد از تلنبار شدن زباله ها در اطراف جاده های این شهرستان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، الیاس گل محمدزاده که در جلسه کارگروه مدیریت پسماند بستان آباد سخن می گفت با اشاره به تخلیه زباله ها و نخاله های ساختمانی در اطراف جاده های اصلی شهرستان افزود: متاسفانه جاده تبریز - بستان آباد، بستان آباد - میانه، بستان آباد - سراب و بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به مکان مناسبی برای تلنبار شدن زباله ها تبدیل شده و مناظر زشتی را برای مسافران و خود مردم شهرستان ایجاد کرده است.

وی افزود: بخشداران مرکزی و تیکمه داش با همکاری ادارات مربوطه شهرستان موظف هستند تا ده روز آینده نسبت به پاکسازی همه مسیرهای ارتباطی اصلی در بستان آباد اقدام کنند و انتظار داریم نیروی انتظامی و دادگستری با اعمال قانون با متخلفان به شدت برخورد کنند.

فرماندار شهرستان بستان آاباد اظهار داشت: محیط زیست با همکاری شهرداریها بایستی مکان تخلیه نخاله‌های ساختمانی را مشخص کنند و پس از تعیین این مکان خودروهایی که نخاله های ساختمانی را در مکان های دیگری تخلیه کنند، توقیف خواهند شد.

گل محمدزاده با ابراز گلایه شدید از عدم افتتاح تصفیه خانه شهر بستان آباد گفت: متاسفانه علیرغم وعده مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان، این تصفیه‌خانه در هفته دولت آماده بهره برداری نشد و تاخیر در این عمل مشکلات شدید زیست محیطی و کشاورزی را به دنبال داشته است.

وی همچنین از انعقاد قرارداد شهرداری بستان آباد با یک شرکت خصوصی برای جمع آوری زباله های خانگی شهر بستان آباد به صورت طرح تفکیک از مبدا خبر داد و گفت: شهرداری تیکمه داش و دهیاران شهرستان نیز بایستی این طرح را اجرا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز