خبرگزاری کار ایران

با وجود تحریمها؛

عملیات های اجرایی در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با سرعت انجام شد

asdasd

دراولین همایش مدیران شهركهای صنعتی استان آذربایجان شرقی، بر تدبیر و درایت مدیران شهرك های صنعتی در هدایت برنامه ها و اجرای پروژه‌ها تاكید شد.

ایلنا - تبریز: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهركهای صنعتی استان آذربایجانشرقی گفت: هر یك از مدیران شهركهای صنعتی با تدبیر و درایت خاص در هدایت برنامه ها و اجرای پروژه ها بایستی دقت و سرعت لازم را داشته باشند تا بتوان نتیجه مطلوب را در كمترین زمان ممكن گرفت.

به گزارش ایلنا، عسگری که در همایش یكروزه مدیران شهركهای صنعتی استان آذربایجانشرقی سخن می گفت با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدكننده ها و سرمایه گذاران، بالاخص در شهركهای صنعتی، افزود: تبیین شیوه های اقتصاد مقاومتی در جلسات عمومی و اجرای تورهای صنعتی و بازدید از واحدهای تولیدی در راستای تشویق سرمایه گذاران بایستی تقویت شود.

وی تاكید كرد: امسال با تمامی فشارهای دشمنان نظام و اسلام، با وجود مشکلات ناشی از تحریمها توانستیم سرعت خوبی به انجام عملیاتهای اجرایی بدهیم،چرا كه در مجموعه شهركهای صنعتی، مسئولیت پذیری با رفع تكلیف به جایی نمی رسد و باید ایثارگرانه و بسیجی وار جلو برویم و تاكنون نیز چنین بوده است.

عسگری در پایان این همایش، از مدیران شهركهای صنعتی استان توسط مدیرعامل این شركت تجلیل بعمل آمد.

در این همایش یک روزه، پس از نقد و بررسی گزارشات شش ماهه اول سال تولید ملی ارائه شده توسط مدیران شهركهای صنعتی استان، هر یك از معاونین شركت شهركهای صنعتی، پیرامون وظایف محوله در راستای تحقق اهداف شهركهای صنعتی برای نیمه دوم سال برنامه ریزی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز