خبرگزاری کار ایران

آسیب های صنعت آذربایجان شرقی باید شناسایی شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۵۲

مشکلات اساسی صنایع باید شناسایی و رفع شود تا شاهد درخشش و افتخار آفرینی بیش از پیش صنعت در استان باشیم/ واحدهایی که تکنولوژی های خود را با تکنولوژی های روز دنیا تطبیق می دهند از پیشرفت و بهره وری زیادی نسبت به واحدهای دیگر برخوردار هستند.

ایلنا-تبریز:مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذرربایجان شرقی بر شناسایی آسیب های موجود واحدهای صنعتی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح در جلسه شورای معاونین این اداره کل که در کارخانه کاشی تبریز برگزار شد افزود: با شناسایی و رفع این مشکلات است که می توان شاهد درخشش و افتخار آفرینی بیش از پیش صنعت در استان باشیم.

وی با بیان اینکه فرسودگی ماشین آلات موجب کاهش بهره وری می شود افزود: واحدهایی که تکنولوژی های خود را با تکنولوژی های روز دنیا تطبیق می دهند از پیشرفت و بهره وری زیادی نسبت به واحدهای دیگر برخوردار هستند.

فاتح در ادامه به ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آماده امضاء تفاهم نامه همکاری صنعت و دانشگاه با محوریت این اداره کل می باشد.

مدیر عامل شرکت کاشی تبریز نیز در این جلسه بر اهمیت نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی صنعتی با اهمیت دادن به بحث های نیروی انسانی می توانند از جهات مختلف به پیشرفت های چشم گیری دست یابند.

حسن زاده با اشاره به ارتباط واحدهای تولیدی صنعتی با دستگاه های دولتی، افزود: مسئولین استانی همیشه در حیطه مسئولیتی خود پیشگام در حل مشکلات واحدهای تولیدی بوده اند که جامعه صنعت نیز قدردان این عزیزان می باشد.

وی با بیان اینکه ایران جزو 5 کشور تولید و کیفیت تولید کاشی و سرامیک در جهان است گفت: صادرات محصولات به کشورهای خارجی موجب شناساندن طرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز