خبرگزاری کار ایران

جلسه هم اندیشی روسای HSE شركت انتقال گاز ایران برگزار شد

کد خبر : ۸۲۷۶۰

توجه به بهداشت حرفه‌ای و رعایت ایمنی و توجه به سلامت افراد پیش نیازی برای صیانت از منابع انسانی و افزایش بهره‌وری هرسازمان است.

ایلنا-تبریز:اولین جلسه هم اندیشی روسای HSE مناطق دهگانه شركت انتقال گاز ایران به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در تبریز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرمنطقه 8 عملیات انتقال گاز در این جلسه بر اهمیت اخذ گواهینامه HSE- MS در این شركت تأکید كرد و گفت: دریافت این گواهینامه طبیعتا با فعالیت و تلاش مستمر تك تك كاركنان فراهم آمده، امید است با نهادینه كردن این امر بتوانیم در جهت حفظ سلامتی و امنیت مجموعه همكاران كوشا باشیم.

یداله بایبوردی، افزود: برگزاری چنین جلساتی فرصتی را مهیا می سازد تا نمایندگان مناطق ضمن شناخت بیشتر و استفاده از تجارب و اندوخته های چندین ساله همدیگر، در ارتباط با اقدامات انجام گرفته HSE، گام مهمی در پیشبرد اهداف شركت انتقال گاز و همچنین كاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برداشته شود.

در ادامه جلسه رئیس HSE شركت انتقال گاز ایران، نیز توجه به بهداشت حرفه ای و رعایت ایمنی و توجه به سلامت افراد را پیش نیازی برای صیانت از منابع انسانی و افزایش بهره‌وری هرسازمان دانست.

صناعی، از توجه ویژه منطقه 8 به مقوله HSE تقدیر کرد و افزود: این منطقه الگویی برای مناطق دیگر بوده و قطعا اخذ گواهینامه HSE- MS را مدیون تلاشهای همه كاركنان، علی الخصوص كاركنان منطقه 8 می دانیم چرا كه این همكاران در ممیزی خارجی از هیچ تلاشی كوتاهی نكردند.

وی بر اهمیت پیاده سازی فرهنگ HSE در مناطق اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ HSE را با تكیه بر آموزش و نظارت بر پروژه های مناطق گسترش داده و با ایجاد HSE برتر حوادث و مشكلات را بطور نظام مند ارزیابی نماییم و حوادث و آسیبها را از طریق حذف شرایط ناایمن و ارتقاء سلامت افراد به صفر برسانیم.

رئیس HSE شركت انتقال گاز ایران در پایان تاكید کرد: همه ما برای صیانت از سرمایه های ملی، مسئولیت مشتركی داریم و حصول به اهداف عالیه تنها زمانی تحقق خواهد یافت كه در پیمودن این مسیر از هیچ كوششی فروگذاری نكرده و احساس مسئولیت نماییم.

همچنین در پایان هریك از روسای HSEمناطق دهقانه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته مناطق خود، چالشها و مشكلات موجود را مطرح نموده و راهكارهای لازم جهت كاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را در قالب یك كارگاه تخصصی مورد بحث و تعامل قرار دادند.

در این جلسه محورهایی از جمله مقررات صدور پروانه های انجام كار، سیستم های اطفای حریق، نشتی بلودان ها، صاعقه گیرها، انفجار در مجاورت لوله، ایمنی اتاق كنترل، دستورالعمل های مورد نیاز در زمینه HSE، مجموعه مقررات HSE پیمانكاران و ارزیابی عملكرد، تحویل پروژه ها از شركت مهندسی و توسعه گاز، فرهنگ HSE و آموزش آن و همچنین HSE-MS، پدافند غیرعامل، معاینات دوره ای و... مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز