خبرگزاری کار ایران

آذربایجان شرقی در صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی – صنعتی رتبه اول کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۶۱

بیشترین جواز تاسیس صادره در سال گذشته در سطح کشور با بیش از یک هزار و 600 فقره متعلق به استان آذربایجان شرقی بوده است/ سرمایه گذاری این تعداد طرح افزون بر 5.6 میلیارد تومان بوده و اشتغالزایی آن حدود 32 هزار نفر خواهد بود.

ایلنا-تبریز:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:بیشترین جواز تاسیس صادره در سال گذشته در سطح کشور با بیش از یک هزار و 600 فقره متعلق به استان آذربایجان شرقی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر عظمایی درگفتگو با خبرنگاران افزود: سرمایه گذاری این تعداد طرح افزون بر 5.6 میلیارد تومان بوده و اشتغالزایی آن حدود 32 هزار نفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان کرمان با 550 جواز تاسیس و مازندران با 700 فقره جواز در رتبه های بعدی جذب سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن کشور قرار گرفته اند، گفت:اختلاف بالای آمار متقاضیان جواز تاسیس و درخواست های ثبت شده تاسیس در سامانه بهین یاب استان نسبت به سایر استانها بیانگر آن است که آذربایجان شرقی همچنان مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است و با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بالایی که استان در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی دارد، تنوع زیادی نیز در سرمایه گذاری این بخش به وجود آمده است.

وی افزود:شرایط خاص اقتصادی در سال گذشته و فشارهای مختلف و بروز مشکلات در تامین ماشین آلات کالاهای سرمایه ای، قطعات واسطه ای و مواد اولیه مانع جذابی سرمایه گذاری های خارجی و داخلی در استان نشده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز