خبرگزاری کار ایران

همایش بررسی مشکلات خانواده های زندانی نیازمند برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۶۴

این همایش با هدف تقویت بنیان خانواده،تلاش درجهت توانمندسازی اعضای مستعد خانواده و ارائه خدمات هدفمند به خانواده های نیازمند در روز چهارشنبه 29 خرداد ماه برگزار می شود.

ایلنا- تبریز: همایش بررسی مشکلات خانواده های زندانی نیازمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی و مشارکت اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: این همایش با هدف تقویت بنیان خانواده،تلاش درجهت توانمندسازی اعضای مستعد خانواده و ارائه خدمات هدفمند به خانواده های نیازمند در روز چهارشنبه 29 خرداد ماه برگزار می شود.

حسین ادشتی تصریح کرد:در این همایش علاوه بر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان،مدیر کل زندانهای استان،رئیس کل دادگستری استان و نیزمدیر کل اقدامات تامینی زندانهای کشور سخنرانی می کنند.

وی یادآور شد:علاوه بر سخنرانی مدعوین،نشست کارگروههای تخصصی،قرائت متن سوگندنامه مددکاری و گزارش مخبرین کارگروهها از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

دشتی اظهار داشت:روسای زندان شهرستانهای استان،مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستانهای استان و مددکاران شهرستانها در این همایش شرکت می کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز