خبرگزاری کار ایران

افكار شهید بهشتی باید چراغ راه مسئولان و مردم باشد

کد خبر : ۸۲۷۷۲

همه باید تلاش كنند تا سیره و روش این شهیدان بزرگوار به نسل های حاضر انتقال یابد و با برنامه های كیفی و متنوع می توان این امر را محقق ساخت.

ایلنا- تبریز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: افكار و اندیشه های شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر را باید چراغ راه و راهنمای مسئولان نظام جمهوری اسلامی بدانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام و المسلمین حسین تقی زاده در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت ا... دكتر بهشتی استان آذربایجان شرقی ضمن بیان ابعاد حادثه هفتم تیر سال 1360 خاطرنشان كرد: هفتم تیر و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، حادثه ای بسیار ناگوار برای انقلاب اسلامی ایران بود لكن در این حادثه بود كه چهره اصلی ضدانقلاب برای همگان آشكار شد.

وی با تأكید بر بزرگداشت و گرامیداشت هر چه باشكوه تر مقام شهدای هفتم تیر عنوان كرد: همه باید تلاش كنند تا سیره و روش این شهیدان بزرگوار به نسل های حاضر انتقال یابد و با برنامه های كیفی و متنوع می توان این امر را محقق ساخت.

ستادهای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستانهای استان آذربایجان شرقی افزود: ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان آماده برگزاری برنامه ها و مراسم بزرگداشت ویژه شهدای هفتم تیر بوده و در این راستا از پیشنهادات و برنامه های ابداعی استقبال می كند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: برنامه های مختلفی به همین مناسبت در سطح استان پیش بینی شده است كه می توان به: میزگردهای علمی، نمایشگاههای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، همایش های اصناف، فرهنگیان، كارگران و دانشگاهیان، مسابقات مختلف ورزشی، فضاسازی محیطی، انتشار و پخش آثار دكتر بهشتی، مراسم بزرگداشت و نشست های روشنگری و و دهها برنامه متنوع دیگر در سراسر استان اشاره كرد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان با اشاره حادثه ششم تیر سال 1360 نیز عنوان كرد: حادثه ششم تیر مسجد ابوذر تهران و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری یكی از حوادث تاریخ ساز انقلاب اسلامی بود كه به فضل خداوند، از جان مقام عظمای ولایت رفع خطر شد و به همین خاطر باید این حادثه در خاطره ها زنده بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز