خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

جوانان در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی و مهمی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۶

تلاش برای تأمین و تضمین برخی نیازها و خواسته های معقول و به حق جوانان را وظیفه دستگاه ها و نهادهای مسوول است.

ایلنا: شهردار تبریز معتقد است جوانان، در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی ومهمی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیرضا نوین در آستانه سالروز میلاد فرخنده حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، با اشاره به جایگاه قشر پویا و بالنده جوان در جامعه کنونی ایران افزود: ایران اسلامی به عنوان کشوری با جمعیت جوان، بهترین و مناسب ترین شرایط و موقعیت را برای رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی و بین‌المللی دارد و این توقع که ایران 1404 به تعبیر مقام معظم رهبری، با تکیه بر عزم، اراده و توان و دانش علمی جوانان مستعد به کشوری قدرتمند و توسعه یافته در تمامی ابعاد تبدیل شود دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به نقش جوانان ایرانی در کسب موفقیت‌های بزرگ علمی و ورزشی در عرصه‌های جهانی و بین المللی افزود: جوانان ایرانی در تمامی دوره‌ها و حوزه‌ها، همواره با تکیه بر روحیه ایمان و نیز ظرفیت‌های بالقوه خود، برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کرده‌اند تا نام بلند ایران در بلندای جهان همواره طنین انداز باشد.

شهردار تبریز در عین حال تلاش برای تأمین و تضمین برخی نیازها و خواسته‌های معقول و به حق جوانان را وظیفه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول دانست و بر ضرورت برنامه‌ریزی کلان و موثر برای پاسخگویی به این نیازها و بسترسازی رشد و بالندگی استعدادهای بالقوه این قشر تأکید کرد.

مهندس نوین افزود: شهرداری تبریز به عنوان یک نهاد اجتماعی، طی سال‌های اخیر با درک این شرایط و نیازهای جامعه جوان این شهر، اقدام به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تزریق نشاط اجتماعی در بین جوانان از طریق توسعه پارک‌ها و بوستان‌های محلی، فرهنگسراها، کتابخانه‌ها و دیگر مراکز فرهنگی کرده و نقش اساسی در افزایش سطح امید و رفاه جوانان شهر داشته است و این خدمات را ادامه خواهد داد.

وی در عین حال صیانت از جوانان در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف فرهنگی و اعتقادی دشمنان، جلوگیری از به انحراف كشیده شدن نسل طلایی كشور و نیز برنامه‌ریزی برای رشد و بالندگی استعدادها و توانمندی‌های این قشر فعال جامعه را از مهم‌ترین وظایف مسئولان كشور برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز