خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد:

افزایش سیاست‌های تشویقی برای وصول مطالبات

کد خبر : ۸۲۹۹۸

با هدف تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی این بخش تلاش می‌کند تا زمینه‌های حمایتی از تشکل‌های تعاونی را بیش از پیش فراهم آورد.

ایلنا: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: بر اساس سیاست‌های کاری بانک توسعه تعاون در سال 92، به منظور افزایش وصول مطالبات مشوق‌های ویژه ای اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس کلانتری که در جمع روسای شعب این بانک در آذربایجان شرقی سخن می‌گفت: با ذکر اولویت‌های کاری این بانک در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی افزود. با هدف تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی این بخش تلاش می‌کند تا زمینه‌های حمایتی از تشکل‌های تعاونی را بیش از پیش فراهم آورد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کاری این بانک در سال جاری حمایت ویژه از تشکل‌های تعاونی و کارآفرین است، اضافه کرد: در کنار این حمایت‌ها موضوع وصول مطالبات بانکی نیز در اولویت قرار دارد.

کلانتری اذعان داشت: خوشبختانه روند وصول مطالبات در استان روند مناسبی را طی می‌کند ولی برای شتاب بخشیدن به این امر بانک توسعه تعاون سیاست های تشویقی خاصی را مد نظر قرار داده است.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست هر یک از روسای شعب بانک توسعه تعاون به ایراد سخن پرداختند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارایه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز