خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک خانه توسعه آذربایجان به رئیس جمهور منتخب ایران

کد خبر : ۸۳۰۰۷

هیات مدیره خانه توسعه آذربایجان با صدور پیامی خطاب به دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب یازدهمین دوره ریاست جمهوری این پیروزی بزرگ را تبریک گفت.

ایلنا: هیات مدیره خانه توسعه آذربایجان با صدور پیامی خطاب به دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب یازدهمین دوره ریاست جمهوری این پیروزی بزرگ را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از تبریز، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهور منتخب یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و اهداء تهیات و افراه اکنون که به حول و قوه الهی برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار میهن اسلامیان رقم خورده و حضرتعالی با اقبال جامعه از اعتدال و عقلانیت، اعتماد مردم کشورمان را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی کسب کرده‌اید ضمن تبریک این توفیق بزرگ الهی به جنابعالی و همه مردم فهیم و خردورز کشورمان تائیدات بیش از پیش آن برادر بزرگوار را در اعتلای همه جانبه کشورمان به ویژه خطه همیشه سرفراز آذربایجان از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌داریم.

با احترام هیات مدیره خانه توسعه آذربایجان

لازم به ذکر است خانه توسعه آذربایجان تشکلی غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی بوده که تلاش دارد به منظور پیشرفت و توسعه منطقه مرکزیتی را برای گردآوری اطلاعات، شناسایی، تحقیق و تبادل اندیشه برای ارائه نظریات کاربردی و جمع بندی آن‌ها جهت اتخاذ استراتژی توسعه برای آذربایجان در ابعاد مختلف با تأکید بر جلب مشارکت همگانی مردم و به دور از جهت گیری‌های سیاسی، جناحی و حزبی را ایجاد نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز