خبرگزاری کار ایران

توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در مرند به پایان راه رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۶۴

در بازرسی از منزل این توزیع کننده 3 کیلو گرم انواع مواد مخدر به همراه 5 هزار و 635 عدد انواع قرص غیرمجاز و مقداری مشروبات الکلی کشف شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان مرند درآذربایجان شرقی ازدستگیری توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر و قرص‌های روان گردان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرهنگ نوروزی اظهار داشت: ماموران کلانتری 15 بخش کشکسرای با دستگیری توزیع کننده مواد مخدر از نحوه فعالیت این متهم پرده برداشت.
وی افزود: برابر اعلام خبری از شهروندان در خصوص فعالیت‌های یک توزیع کننده مواد مخدر و مشروبات الکلی و قرص‌های روان گردان در شهر کشکسرای، عوامل کلانتری 15 کشکسرای برای شناسایی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات لازم را انجام و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که یک توزیع کننده مواد مخدر به نام "ص- الف " اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و قرص‌های روان گردان می‌نماید.
نوروزی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن نحوه فعالیت این متهم و وجود مواد مخدر و مشروبات الکلی و قرص‌های روان گردان در منزل مسکونی وی، عوامل انتظامی موضوع دستگیری وی را در دستور کار قرار داده و با هماهنگی مقام قضائی موفق شده‌اند در بازرسی از منزل وی مقدار حدود 3 کیلو گرم انواع مواد مخدر به همراه 5 هزار و 635 عدد انواع قرص غیرمجاز و مقداری مشروبات الکلی را کشف و ضبط کنند.
وی یادآور شد: پلیس شهرستان مرند بصورت 24 ساعته آماده ارائه هرگونه خدمات امنیتی انتظامی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع داده و در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد یا شکایات می توانند با سامانه 197 اطلاع دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز