خبرگزاری کار ایران

مرند از پتانسیل‌های بالای اشتغال‌زایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۶

مهیا کردن شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری هدفمند قدرت رقابت را در تولید کالا و فروش افزایش می‌دهد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: شهرستان مرند از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای اشتغالزایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح در جلسه شورای معاونین این اداره کل که در کارخانه خانه خاک چینی ارس شهرستان مرند برگزار شد افزود: ظرفیت‌ها و ویژگی‌های بالای شهرستان مرند در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اشتغال نکته قوتی برای فعالان اقتصادی و نقطه عطفی بر پیشرفت همه جانبه آن محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر فراهم ساختن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری هدفمند و اشتغال پایدار در شهرستان مرند گفت: مهیا کردن شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری هدفمند قدرت رقابت در تولید کالا و فروش را افزایش می‌دهد.

فاتح در ادامه از 180 بازدید در سال 91 از واحدهای تولیدی صنعتی در استان خبر داد و گفت: رسیدگی به مشکلات و مسایل و موانع واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع این مشکلات مهم‌ترین هدف این بازدیدهاست.

وی همچنین با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان‌های استان افزود: تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر این است که برخی از مشکلات واحدهای تولیدی که با حضور در محل کارخانه مرتفع می‌شود، است.

فاتح اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان می‌توانیم در مسیر قطع وابستگی و تبدیل تحریم‌های ایجاد شده به فرصت گام های بزرگی برداریم، چرا که این بازدیدها نشان داد با وجود پتانسیل‌های موجود در آذربایجان شرقی وابستگی به غرب در واحدهای تولیدی این منطقه به حداقل رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان مرند از کارخانه‌های عالم آرا تولید کننده لوله‌های GRP و کارخانه چینندگان تولید کننده فرآورده‌های نسوز بازدید کرد و از نزدیک در جریان توانمندی‌ها و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز