خبرگزاری کار ایران

شهردار سهند:

احداث پارک 5 هکتاری در مجاورت مساکن مهر ضروری بود

asdasd

شهردار شهر جدید سهند گفت: احداث پارک 5 هکتاری در مجاورت فاز 54 هکتاری مساکن مهر ضروری بود.

ایلنا- تبریز: شهردار شهر جدید سهند گفت: احداث پارک 5 هکتاری در مجاورت فاز 54 هکتاری مساکن مهر ضروری بود.

به گزارش ایلنا حسینی با اشاره به توجه به تحویل بیش از 4هزار واحد از مساکن مهر به اعضا و اسکان آنها و همچنین تحویل بیش از 15 هزار واحد تا پایان سال جاری در شهر جدید سهند افزود: بر همین اساس ایجاد برخی امکانات از خدماتی، رفاهی و تفریحی از ضروریاتی است که باید در این شهر نسبت به آن فکر اساسی شود.

وی گفت در مورد ساخت مدرسه و مساجد اقدامات شایسته ای انجام گرفته است اما در این میان سرانه فضای سبز در این شهر آنهم با توجه به افزایش خانوار های ساکن در این شهر به خاطر تحویل مساکن مهر، کمتر از استاندارد است که در این راستا شهرداری سهند در اقدامی توانست در فاز 54 هکتاری مسکن مهر جهت احداث پارک پنج هکتاری را با حضور مردمان ساکن در فاز 54 هکتاری مسکن مهر کلنگ زنی كند.

حسینی افزود: یکی از برنامه های شهرداری سهند افزایش سرانه فضای سبز و همچنین احداث پارکی در مجاورت مساکن مهر بود که برابر رایزنی های مختلف و مساعدت وزیر راه و شهر سازی توانستیم زمینی در مجاورت فاز 54 هکتاری به مساحت پنجاه هزار متر مربع جهت احداث پارک تحویل بگیریم.

به گفته وی برای تسریع در احداث این پارک سریعا کارهای مقدماتی آن انجام شد و با حضور گسترده مردم سهند گلنگ آن زده شد تا در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

شهردار شهر جدید سهند اظهار داشت: ایجاد فضای سبز، احداث شهر بازی و استفاده متفاوت از عناصر طبیعی به منظور ایجاد حس حرکت، استفاده از ست های ورزشی، ایستگاه کتاب خوانی و روزنامه خوانی، ایستگاه نقاشی برای کودکان، پیست اسکیت از جمله اهداف احداث این پارک‌ است که در آینده ی نزدیک شاهد بهره برداری مردم از این خدمات خواهیم بود.

حسینی گفت: ایجاد بسترهای تفریحی و رفاهی با توجه به اینکه اکثر خانوارهای ساکن در مساکن مهر را خانواده های جوانند لذا برای سرگرمی کودکان و نوجوانان و حتی تفریح خانواده ها، احداث چنین پارک هایی ضرورت دارد و شهرداری برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه انجام این گونه کارها را وظیفه خود می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز