خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

جایگاه متعالی ایران مرهون شهادت بزرگانی چون دکتر بهشتی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۰۹

تحریم‌ها و سختی‌ها از نقاط بارز رویارویی نظام اسلامی با نظام استکباری است که ملت با رهنمودهای رهبری و مقاومت خود تحریم‌ها، هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نظام اسلامی ایران با شهادت بزرگانی چون دکتر بهشتی به جایگاه متعالی فعلی رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا «علی داننده» در همایش بزرگداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی، افزود: نظام اسلامی ایران از معجزات الهی بود و در زمانی که استکبار تصور نمی‌کرد دین مبنای اداره جامعه شود دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و این مسیر تاکنون استمرار یافته است

وی با بیان اینکه با نعمت ولایت و در سایه ولایت، انقلاب استحکام و استمرار یافته است، تاکیدکرد: تحریم‌ها و سختی‌ها از نقاط بارز رویارویی نظام اسلامی با نظام استکباری است که ملت با رهنمودهای رهبری و مقاومت خود تحریم‌ها، هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است.

داننده افزود: ابعاد مختلف زندگی علمی و فرهنگی شهید بهشتی نشانگر سیره و روش منحصربفرد وی در هدایت جامعه و تبیین فرهنگ و تفکر اسلامی منبعث شده از خط امام خمینی (ره) است.

وی گفت: شهید بهشتی همواره برای تحقق یک جامعه اسلامی تلاش می‌کرد و اندیشه‌ها و افکار متعالی وی به عنوان عالمی فرهیخته و صاحبنظر همواره راهگشا و هدایتگر بوده است.

همایش علمی و بزرگداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی با شرکت گسترده مردم و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان در مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز