خبرگزاری کار ایران

حضور سرمایه‌گذاران آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه دستاوردهای سرمایه‌گذاری تهران

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۰

نشست هم اندیشی فعالان و سرمایه گذاران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نمایشگاه دستاوردهای سرمایه گذاری با حضور آذربایجان شرقی هشتم تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری نشست هم اندیشی فعالان و سرمایه گذاران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نمایشگاه دستاوردهای سرمایه‌گذاری با حضور مدیران میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاران آذربایجان شرقی در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا تراب محمدی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه بیش از چهل نفر از سرمایه گذاران برجسته صنعت گردشگری استان حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه این نشست و نمایشگاه یک روزه هشتم تیر ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این برنامه همچنین از تنی چند از سرمایه گذاران برجسته استان در سطح ملی تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

محمدی با اشاره به میزان سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری استان طی دولت‌های نهم و دهم یادآور شد: با سرمایه گذرای‌های انجام شده در آذربایجان شرقی در این حوزه انجام گرفته برای بیش از هفده هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: در این مدت ۱۸۱ مورد تاسیسات گردشگری شامل ۶۵ هتل، هتل آپارتمان و مجتمع رفاهی بین راهی، ۵۶ کمپ گردشگری و ۶۰ سرویس‌های بهداشتی در آذربایجان شرقی ساخته شده است.

محمدی با اشاره به وجود ۴۶ منطقه نمونه گردشگری در استان، اظهار داشت: ۲۰ منطقه نمونه گردشگری آذربایجان شرقی طی سال‌های اخیر به سرمایه گذاران واگذار شده‌اند که با سرمایه گذاری‌های انجام گرفته در آن‌ها برای ۱۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین تصریح کرد: ۳۸ روستای هدف گردشگری مصوب در آذربایجان شرقی وجود دارد که با اجرای زیر ساخت‌های گردشگری، زمینه برای جذب سرمایه گذاران به آن‌ها فراهم شده است.

یادآور می‌شود، نشست هم اندیشی فعالان و سرمایه گذاران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نمایشگاه دستاوردهای سرمایه گذاری با حضور آذربایجان شرقی هشتم تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز