خبرگزاری کار ایران

اتاق‌های رشد و کارآفرینی در جامعه روستایی آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۴

مهمترین هدف از راه‌اندازی این مراکز توانمندسازی زنان روستایی دارای ایده از طریق پرورش، آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی کسب و کارهای موفق است.

ایلنا: مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ترویج فرهنگ کارآفرینی درجامعه روستایی به عنوان یکی از اهداف مهم راه‌اندازی اتاق رشد و کارآفرینی قلمداد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رخ افروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اتاق‌های رشد و توسعه کارآفرینی در مراکز جهادکشاورزی بخش ایلخچی از توابع شهرستان اسکو، بخش مرکزی مرند، بخش مرکزی تبریز، بخش مرکز طلوع فجر مراغه و همچنین بخش گوگان از توابع شهرستان آذرشهر با ۳۲۵ نفر عضو تشکیل وکار‌شناس امور زنان ادارات هماهنکی ترویج شهرستان به عنوان مسئول اتاق رشد بوده و خوشه بندی اعضا در ۲۰ خوشه تخصصی در مشاغل تخصصی زیربخش‌های کشاورزی است.

وی توانمندسازی زنان روستایی دارای ایده از طریق پرورش، آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم برای راه اندازی کسب و کارهای موفق را مهم‌ترین هدف از راه اندازی این مراکز عنوان کرد و افزود: تعیین کار‌شناس امورزنان شهرستان به عنوان مسئول و مشاور اتاق رشد مراکز شهرستان‌ها و همچنین ثبت ایده‌های مراجعه کنندگان به مراکز مطابق با فرم‌های موجود در دستور العمل طرح، بخشی از اقداماتی است که برای هدایت و حمایت در این اتاق‌های رشد انجام پذیرفته و افراد صاحب ایده در امر اشتغال در مناطق روستایی، جهت عضویت در این اتاق‌ها از اولویت برخوردار خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز