خبرگزاری کار ایران

در هشترود آذربایجان شرقی صورت گرفت:

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای در کمتر از یک ساعت

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۷

سارقان در تحقیقات به سرقت یك عدد كارت عابر بانك با موجودی بالا و وجوه نقد، از منزلی در هشترود و همچنین سرقت یك دستگاه تلویزیون ال ای دی و یك دستگاه موبایل از مغازه‌ای اعتراف کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی هشترود آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان حرفه‌ای در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا هاشم شعفی گفت: براساس اعلام مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مشکوک در یکی از زرگری‌های شهرستان بلافاصله عوامل کلانتری مرکزی هشترود و عواملی از پلیس آگاهی در محل حضور یافتند.

شعفی ادامه داد: پس از بررسی‌های فنی علمی پلیس مشخص شد دو نفر به هویت (ح- ن) و (خ- و) اقدام به خرید طلا به وسیله یک عدد کارت عابر بانک مسروقه از مغازه زرگری نموده که هر دو نفر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال شدند.

هاشم شعفی افزود: سارقان در تحقیقات به سرقت یک عدد کارت عابر بانک با موجودی بالا و وجوه نقد، از منزلی در هشترود و همچنین سرقت یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی و یک دستگاه موبایل از مغازه‌ای اعتراف کردند.

شعفی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی دربررسی منازل سارقان، اقلام مسروقه را کشف و به مال باختگان تحویل دادند.

وی در ادامه از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز