خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی آغاز شد؛

سی و یکمین دوره اردوهای دانش آموزان و دانشجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۳

تعداد 805 دانش آموز و دانشجوی دختر و پسر تحت حمایت این نهاد در استان در طول سه ماهه تابستان به هفت اردوگاه کشوری اعزام می‌شوند.

ایلنا: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از آغاز سی و یکمین دوره اردو‌ها و کانون‌های فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا یوسف زمانی در گفتگو خبرنگاران گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط روحی برای مددجویان تحت حمایت، سی و یکمین دوره غنی‌سازی اردو‌ها و کانونهای فرهنگی ویژه دانش آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز و تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد ۸۰۵ دانش آموز و دانشجوی دختر و پسر تحت حمایت این نهاد در استان در طول سه ماهه تابستان به هفت اردوگاه کشوری اعزام می‌شوند.

زمانی تصریح کرد: از این تعداد ۴۲۶ نفر پسر و ۳۷۹دختر هستند.

وی با بیان اینکه تاریخ رفت و برگشت و مکانهای حرکت دانش آموزان و دانشجویان طبق برنامه تعیین شده خواهد بود اظهار داشت: شهرستان‌های اهر، میانه، مراغه و تبریز مبدا حرکت کاروان‌های اردوهای دانش آموزان و دانشجویان است.

زمانی یادآور شد: اردوگاه ثامن الائمه در استان خراسان رضوی، اردوگاه امام علی (ع) در کردستان، اردوگاه امام حسن مجتبی (ع) در کرمانشاه و اردوگاه الزهراء دراستان البرز به دختران و زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اردوگاه شهید مطهری در استان گیلان، اردوگاه امام علی (ع) در البرز و اردوگاه شهید آوینی در استان تهران برای پسران در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز