خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه مراغه:

تقویت تفکر بسیجی در دانشگاه‌ها موجب پیشرفت کشور شده است

کد خبر : ۸۵۳۰۶

چهارمین نشست اتاق فکر بسیج دانشجویی مراغه برگزار شد.

ایلنا: فرمانده سپاه مراغه گفت: با تفکر بسیجی توأم با علم و تعهد بهتر می‌توان از ارزش‌ها اسلامی و انقلابی دفاع کرده و عزت و سرافرازی انقلاب را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نصیر بخشی‌زاده که در چهارمین نشست اتاق فکر بسیج دانشجویی مراغه سخن می‌گفت با بیان اینکه تفکر بسیجی نشآت گرفته از آموزه‌های الهی است، افزود: تقویت تفکر و بینش بسیجی در دانشگاه‌ها موجب پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب در همه عرصه‌های علمی و صنعتی و تکنولوژی شده و دشمنان را به عجز و ناتوانی واداشته است.

وی پایه و اساس تفکر بسیج را آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: حضور بسیجیان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی موجب تقویت و ترویج این فرهنگ ناب شده است.

بخشی‌زاده با اشاره به اینکه بسیجیان در عرصه‌های علمی پیشتاز هستند، افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها با برنامه ریزی دقیق و حمایت از نخبگان توانسته است موفقیت‌های چشمگیری را درتمامی عرصه‌ها به ثبت برساند.

فرمانده سپاه مراغه گفت: بسیج دانشجویی و اساتید بهترین مکان برای معرفی کارکرد و توانمندی بسیج و اشاعه تفکر بسیجی در سطح مدیریت کلان کشور است.

وی ضمن تاکید بر حمایت بسیج دانشجویی از اهل قلم بسیج و ارزش نهادن به این امر مهم، افزود: تقویت مقالات، نشریات و مجلات دانشجویی موجب پویایی و شکوفایی علمی دانشجویان شده و رشد علمی ارتقا می‌بخشد.

بخشی‌زاده گفت: توان و آمادگی معنوی و علمی بسیج به حدی رسیده که دشمنان انقلاب از آن واهمه داشته و یارای مقابله با آن نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز