خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

طرح ضربتی آسفالت اساسی خیابان‌های شهر تبریز در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۳

در اجرای طرح ضربتی آسفالت اساسی، مناطق ده گانه شهرداری، سازمان عمران و معاونت فنی و عمرانی با بسیج شبانه روزی امکانات و تجهیزات خود تلاش می‌کنند تا با اجرای موفق این طرح، رضایت عموم شهروندان را جلب کنند.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: اجرای طرح‌های نوسازی و اصلاح آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر تبریز مهم‌ترین اولویت شهرداری تبریز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین که در جمع مدیران شهرداری تبریز سخن می‌گفت افزود: در آسفالت اساسی خیابان‌ها و معابر سطح شهر رعایت دقیق نکات و موارد فنی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری به دلیل حساسیت بالایی که در بحث رعایت نکات فنی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارد، طی دستورالعمل‌هایی تأکیدات لازم را در خصوص اعمال و رعایت این دستورالعمل‌ها و اصول فنی ابلاغ کرده و در حال حاضر اجرای طرح آسفالت اساسی با رعایت دقیق موازین فنی انجام می‌گیرد.

شهردار تبریزخاطرنشان کرد: در اجرای طرح ضربتی آسفالت اساسی، مناطق ده گانه شهرداری، سازمان عمران و معاونت فنی و عمرانی با بسیج شبانه روزی امکانات و تجهیزات خود تلاش می‌کنند تا با اجرای موفق این طرح، رضایت عموم شهروندان را جلب کنند.

نوین با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از معابر و خیابان‌های اصلی شهر تحت پوشش اجرای این طرح قرار دارند افزود: در حال حاضر بخش عمده‌ای از خیابان‌ها و معابر اصلی و مرکزی شهر و نیز محلات و خیابان‌های فرعی تحت پوشش طرح نوسازی و اصلاح آسفالت قرار گرفته‌اند و اجرای این طرح به تناوب در دیگر مسیر‌ها، خیابان‌ها، معابر و محلات شهر تبریز ادامه خواهد داشت.

وی اجرای این طرح را در راستای توزیع عادلانه خدمات و نیز گسترش خدمات محله‌های و شهروندی به شهروندان ارزیابی کرد و گفت: شهروندان تبریزی شایسته بهترین و مناسب‌ترین خدمات و رفاه اجتماعی هستند و بر همین اساس شهرداری تبریز وجهه همت خود را تحقق این آرمان مدیریتی قرار داده است.

شهردار تبریز افزود: با توجه به اینکه فصل تابستان به عنوان یکی از مهم‌ترین فصول مسافرپذیری تبریزاست، مجموعه شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی شهر به منظور استقبال شایسته از میهمانان ورودی به تبریز به کار خواهد بست که اجرای طرح اصلاح و نوسازی آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یکی از اصلیترین برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز