خبرگزاری کار ایران

توقیف ۵۲ موتور سیکلت متخلف در آذرشهر

کد خبر : ۸۶۳۲۵

دارندگان موتورسیکلت‌ها باید حتما اقدام به شماره‌گذاری کرده و هنگام پارک نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

ایلنا: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، عملیات جمع آوری موتور سیکلت‌های متخلف درشهرستان آذرشهر آذربایجان شرقی به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندهی انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: در این راستا ماموران پلیس راهور شهرستان و عوامل یگان امداد آذرشهر اقدام به جمع آوری موتور سیکلت‌های پلاک مخدوش و فاقد پلاک کردند که دراین عملیات تعداد ۵۲ دستگاه موتور سیکلت جمع آوری وتحویل پارکینگ شدند.

سید لطیف حسینی افزود: تصادفات موتور سیکلت وخسارات ناشی از آن جبران ناپذیر بوده و پلیس شهرستان نیز درجهت جلوگیری از خطرات ناشی ازآن وپایین آوردن خسارات جانی ومالی، تمام توان خودرا بکار گرفته وبا متخلفان بصورت جدی برخورد می‌کند.

وی گفت: دارندگان موتورسیکلت‌ها باید حتما اقدام به شماره گذاری نموده وهنگام پارک ضمن رعایت نکات ایمنی از قفل و زنجیر استفاده واز گذاشتن در نقاط خلوت خودداری کنند.

حسینی تصریح کرد: موتور سیکلت از خطرناک‌ترین وسائل نقلیه است که هنگام تصادف در حد بالایی تلفات جانی را به خود اختصاص داده است که با رعایت قوانین ومقررات راهور درصد تلفات جانی ومالی به شدت کاهش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز