خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان:

برق آذربایجان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۴۱

بخش خصوصی می‌تواند در امر تولید مولدهای مقیاس کوچک (DG و CHP)، نیروگاه‌های خورشیدی (فتوولتائیک) و نیروگاه‌های بادی سرمایه­گذاری مناسبی را در صنعت برق آذربایجان داشته باشد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان از حضور فعال این شرکت درچهارمین همایش بین المللی سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایلنا علی بهاری‌وند با بیان اینکه این شرکت بر مبنای اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نیز سیاست و قوانین حمایتی وزارت نیرو دراین همایش شرکت خواهد کرد گفت: شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت برق استان و معرفی زمینه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید انرژی خود را جهت حضور موثر در این همایش بین المللی آماده کرده است.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی به دلیل تراکم جمعیتی مناسب، ظرفیت و استعدادهای خاص جغرافیایی به دلیل همجواری با کشورهای حوزه قفقاز و نزدیکی به کشورهای اروپایی اهمیت ویژه‌ای در امر سرمایه گذاری خصوصاً در صنعت برق دارد، افزود: این شرکت همچنین درخواستهای قابل توجهی از انرژی برق به دلیل احداث پروژه‌های مهم و عظیم صنعتی و ایجاد شهرک‌های متعدد صنعتی در استان آذربایجان شرقی دارد که نشانگر توسعه روز افزون استان بوده و ظرفیت سرمایه گذاری در صنعت برق استان را نیز افزایش می‌دهد.

بهاری وند حضور بخش خصوصی در امر تولید مولدهای مقیاس کوچک (DG و CHP)، نیروگاههای خورشیدی (فتوولتائیک) ونیز نیروگاههای بادی را از جمله بستر‌های مناسب سرمایه گذاری در این بخش عنوان کرد و گفت: با توجه به قانون خرید تضمینی برق تولیدی از این نیروگاه‌ها سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش فرصت بسیار مغتنمی برای جذب سرمایه گذاری بخصوص سرمایه گذاری خارجی است و شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان نیز حمایت‌ها و مزایای سرمایه گذاری در صنعت برق را بوسیله بروشور‌ها و فیلم به زبانهای انگلیسی، ترکی استانبولی و فارسی در خلال این همایش تبیین خواهد کرد.

چهارمین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی طی روزهای ۱۶-۱۵ تیرماه در تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز