خبرگزاری کار ایران

مشارکت کارکنان شاه کلید سازمان‌های موفق است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۰

سیستم‌های یکپارچه که تک تک اجزای آن در ارتباط با یکدیگر و در راستای اهدافی مشترک حرکت می‌نماید، منجر به حرکت سازمان به سمت و سوی پویایی و نیل به اهداف مشترک خواهد بود.

ایلنا: با برگزاری مراسم اختتامیه، سیستم نظام پیشنهادات و طرح تکریم شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به تلاش تیم ارزیابی در تحلیل و بررسی اقدامات اجرایی در حوزه نظام پیشنهادات و طرح تکریم ارباب رجوع گفت: ارزیابی عملکرد راهکاری اساسی در شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان بوده و فرصت‌های بهبود ارائه شده توسط تیم ارزیابی بسیار ارزشمند در دستیابی به روش‌های نوین در اجرای امور به شمار می‌رود.

ولی الله دینی تفکر سیستمی را منشا بهبود در سازمان تلقی کرد و افزود: سیستم‌های یکپارچه که تک تک اجزای آن در ارتباط با یکدیگر و در راستای اهدافی مشترک حرکت می‌نماید، منجر به حرکت سازمان به سمت و سوی پویایی و نیل به اهداف مشترک خواهد بود.

وی مشارکت کارکنان را شاه کلید سازمان‌های موفق دانست و گفت: امروزه هر سیستم و مقررات مربوط به آن نیازمند بازبینی و بروزرسانی می‌باشد تا با بکارگیری روش‌های نوین زمینه لازم به منظور ارتقا و بهبود مستمر در سازمان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری کرد با فرصت ایجاد شده در تعیین نقاط ضعف و قوت عملکرد، امکان شناسایی برنامه‌های اصلاحی ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز