خبرگزاری کار ایران

صادرات دو میلیون و ۳۲۰ هزار دلاری تعاونی‌های آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۷

تعاونی‌های آذربایجان شرقی ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در صادرات دارند که باید از این ظرفیت‌ها برای افزایش صادرات غیر نفتی استفاده کرد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تعاونی‌های آذربایجان شرقی در سه ماهه اول سال ۹۲، دو میلیون و ۳۲۰ هزار دلار کالا و خدمات صادر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح که در جلسه شورای مدیران ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سخن می‌گفت، افزود: تعاونی‌های اذربایجان شرقی در سه ماهه اول سالجاری دو میلیون و ۳۲۰ هزار دلار صادرات داشته‌اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته از افزایش ۴ برابری برخوردار است.

وی نقش تعاون را در رشد و ترقی اقتصاد کشور از جمله ایجاد اشتغال، تولید ثروت و توسعه عدالت بی‌نظیر خواند و تصریح کرد: تعاونی‌های آذربایجان شرقی ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در صادرات دارند که باید از این ظرفیت‌ها برای افزایش صادرات غیر نفتی استفاده کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در ادامه از تشکیل ۶۸ تعاونی جدید در سه ماهه نخست سال ۹۲ خبر داد و گفت: تعاون باید در جامعه ترویج یابد چرا که ما برای رسیدن به پیشرفت و حرکت سریع نیازمند کار جمعی در بخش تعاون هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز