خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

سکونت و معیشت پایدار در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۰

برای برخی افراد که می‌گویند هیچ کاری انجام نشده و همه جا خرابه است، متاسفیم.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسئولان دولت در جریان بازسازی مناطق زلزله‌زده استان، شبانه‌روز تلاش کردند و با توجه به امکانات، در همه بخش‌ها سربلند هستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اشرف‌نیا با بیان اینکه بازسازی مناطق زلزله‌زده استان برای دولت مایه افتخار است، افزود: امروز هم سکونت و هم معیشت پایدار مردم در این مناطق تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه کار‌شناسان و سفرای خارجی از سرعت کار در بازسازی مناطق زلزله‌زده ابراز تعجب کردند، گفت: جای تاسف است که برخی نزدیکان به گونه‌ای اظهار نظر می‌کنند که گویی هیچ کاری در این مناطق انجام نشده است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه زلزله ۲۱ مرداد سال گذشته در چهار شهرستان به طور مستقیم و در چند شهرستان دیگر نیز تاثیرگذار بود، افزود: حقیقتا دولت اراده بالایی در مدیریت این حادثه داشت و استاندار تلاشگر نیز از اولین ساعات وقوع حادثه در مناطق حاضر شد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر ایشان به مناطق زلزله‌زده که عملیات امداد و نجات این حادثه را بی‌نظیر توصیف کردند، گفت: دولت در بحث امداد و نجات، اسکان و بازسازی مناطق زلزله‌زده، افتخار آفرید، گرچه در این مسیر مشکلاتی هم وجود داشت و انکار نمی‌کنیم، اما برای برخی افراد که می‌گویند هیچ کاری انجام نشده و همه جا خرابه است، متاسفیم.
وی با بیان اینکه کار بزرگ بازسازی در مناطق کوهستانی و فصل سرما انجام شد، افزود: دولت تا امروز بیش از ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی را در این مناطق احداث کرده و هیچ یک از ساکنان این مناطق بی‌سرپناه نیست.
اشرف‌نیا تعداد واحدهای ۶۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده مناطق زلزله‌زده استان را ۹ هزار و ۶۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: البته خانه‌های با تخریب پایین هم در برنامه بازسازی قرار گرفت و دولت در مجموع برای بازسازی حدود ۲۰ هزار واحد سیاست‌گذاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز