خبرگزاری کار ایران

اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهرهای مرند، جلفا و شبستر گردهم آمدند

کد خبر : ۸۶۶۷۲

شناسایی مشکلات و نیازمندی‌ها و رفع موانع توسعه شهرستان با توجه به تیم کاری شکل گرفته دور از دسترس نخواهد بود.

ایلنا: اولین نشست اعضای شوراهای اسلامی منتخب شهرهای مرند، جلفا و شبستر با حضور فرماندار و مدیر کل امور شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای شهر مرند تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار مرند در این جلسه با تبریک به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر‌های مرند، جلفا و شبستر از حضور و فعالیت همه داوطلبین شورا و انجام رقابت سالم بر مبنای اخلاق که نشان از فرهنگ بالای کاندیدا‌ها بود قدردانی کرد و گفت: انتخابات پرشور ۲۴ خرداد قلب مقام معظم رهبری و همه دوستاران نظام را شاد و دشمنان نظام را مایوس و نا‌امید نمود.
رضوانیی فضای باز تبلیغات را حاصل تلاشهای هیات اجرایی برای پرشور کردن انتخابات بر اساس قانون دانست و گفت: انتظار مردم از شما پاسخگویی به مطالبات به حق مردم بوده و شما باید در دوره خدمت خود در شورا پاسخگو به اعتماد و آرای مردم باشید.
وی اعضای حاضر را افرادی توانمند مومن ومتعهد به ارزشهای نظام و رهبری دانست و گفت: تصمیم سازی و اداره امور و نظارت بر عملکرد شهرداری از مهم‌ترین وظایف شوراهاست و از شوراهای جدید می‌خواهیم با اولویت تدوین برنامه جامع توسعه شهرستان با توجه به پتانسیل‌های گسترده و بالقوه کار خود را در شورا آغاز نمایند.
رضوانی تسلط اعضای شورای شهر به قوانین را اساس تصمیم گیری‌ها خواند و گفت: شناسایی مشکلات و نیازمندی‌ها و رفع موانع توسعه شهرستان با توجه به تیم کاری شکل گرفته دور از دسترس نخواهد بود وان شاا.. با تجربه کاری و مدیریتی اعضای منتخب شاهد رونق روز افزون در شهرستان خواهیم بود.
فرماندار مرند تعامل شورا‌ها با فرمانداری را در رفع مشکلات بسیار مهم برشمرد و گفت: فرمانداری در رفع مشکلات شهر نقش اساسی دارد و می‌تواند کمکهای زیادی در رفع مشکلات انجام دهد.
وی خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: رسیدگی به امورات مردم مسئولیتی سنگین بوده و باید از نظر شرعی و قانونی نسبت به دوره خدمتی خود پاسخگو باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز