خبرگزاری کار ایران

کلاس‌های آموزشی ویژه افراد دیابتی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

کد خبر : ۸۶۶۷۳

کلاس‌های آموزشی دیابت هر هفته با حضور متخصصین قلب و تغذیه و ارائه مشاوره و آموزش‌های لازم جهت پیشگیری و درمان دیابت و چاقی با شرکت افراد دیابتی در جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود.

ایلنا: کلاس‌های آموزشی ویژه افراد دیابتی در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کلینیک تخصصی استاد شهریارجمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: امروزه، دیابت یکی از مهم‌ترین مشکلات بهداشتی- درمانی و اجتماعی- اقتصادی محسوب می‌شودکه خود بیماران و خانواده‌های آن‌ها عمده‌ترین نقش را در درمان دیابت به عهده دارند.

فیروز خوش اخلاق ادامه داد: کسب اطلاعات لازم درباره دیابت به شیوه‌های گوناگون آموزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین منظور کلینیک تخصصی استاد شهریارجمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی سعی دارد تا با برگزاری کلاسهای آموزشی دیابت، زمینه مناسبی برای آشنایی بیماران، خانواده‌ها و کارکنان با جنبه‌های گوناگون بیماری دیابت فراهم نماید.

به گفته وی کلاسهای آموزشی دیابت هرهفته با حضور متخصصین قلب و تغذیه وارائه مشاوره و آموزشهای لازم جهت پیشگیری ودرمان دیابت وچاقی با شرکت افراد دیابتی درجمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز