خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

مشارکت مردم برای احداث مسکن مردم زلزله زده ضروری است

تجربه ثابت کرده مشارکت مردم در کارهای امداد و کمک رسانی موجب تسریع امور و کاهش هزینه ها می شود.

ایلنا- تبریز: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مشارکت مردم برای شتاب بخشی روند احداث مسکن مردم مناطق زلزله زده استان ضروری است.

به گزارش ایلنا، محمد حسین منافی در حاشیه نشست اعضای ستاد برگزاری همایش میثاق یاوران افزود: تجربه ثابت کرده مشارکت مردم در کارهای امداد و کمک رسانی موجب تسریع امور و کاهش هزینه ها می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش استانی میثاق یاوران ابراز کرد: این همایش موجب شناسایی ظرفیت های استانی و استفاده بهینه از این ظرفیت ها در راستای کمک به مردم مناطق زلزله زده استان می شود.

منافی با بیان اینکه دبیرخانه این همایش بر عهده کمیته امداد می باشد، افزود: تجربه های گذشته این نهاد نشان داده است که می تواند به بهترین نحو از ظرفیت های مردم و خیَرین برای تجمیع کمک های مردمی و امداد رسانی به مردم مناطق محروم و آسیب دیده استفاده کند.

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم و خیَرین در همایش میثاق یاوران می تواند نیازهای بعدی زلزله زدگان از جمله لوازم منزل و وسایل گرمایشی را نیز تامین کندخاطرنشان کرد: مردم و خیَرین نشان داده اند که به بهترین نحو وظیفه خود را می دانند و هوشمندانه در برنامه های کمک و امداد به آسیب دیدگان شرکت می کنند.

همایش استانی میثاق یاوران بیستم مهر ماه جاری از ساعت هشت تا 12 قبل از ظهر با همکاری دستگاه های مختلف استانی و حضور خیَرین و مردم نوع دوست آذربایجان شرقی در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز