خبرگزاری کار ایران

امضای 20 تفاهم نامه همکاری در بخش صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۵

از 20 تفاهم نامه منعقده، 17 تفاهم نامه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با بخش خصوصی و سه طرح مشارکتی توسط سازمان گسترش و نوسازی با بخش خصوص به امضای طرفین رسیده است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در چهارمین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری آذربایجان شرقی ۲۰ تفاهم نامه همکاری در بخش صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر عظمایی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این تفاهم نامه‌ها به ازرش ۷۵۰ میلیون دلار بوده که با بخش‌های خصوصی به امضا رسیده است.

وی اظهار داشت: از ۲۰ تفاهم نامه منعقده، ۱۷ تفاهم نامه توسط سازمان با بخش خصوصی و سه طرح مشارکتی توسط سازمان گسترش و نوسازی با بخش خصوص به امضای طرفین رسیده است.

عضمایی اضافه نمود: طرح‌های کائوچوی مصنوعی (SBA)، تری فسفات سدیم (STPP) و طرح لوازم پزشکی پر مصرف از جمله طرحهایی هستند که در چهارمین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری توسط سازمان گسترش و نوسازی با بخش خصوص به امضا رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در پانل صنعت و معدن ۱۰۱ طرح بزرگ سرمایه گذاری برای معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه و همزمان با این پانل تخصصی تفاهم نامه‌های همکاری نیز میان دو طرف منعقد شد.

وی تصریح نمود: از این تعداد طرح، ۸۶ مورد آن صنعتی و ۱۵ مورد نیز معدنی بودند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همانند سال‌های گذشته در این همایش فعالانه حضور داشته و در پانل‌های تخصصی زمینه‌های معرفی طرح‌ها و بسترسازی شرایط عقد تفاهم نامه و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی بحث و بررسی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز