خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق حساب بانکی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۰۵

نگهداری نا‌صحیح کارت بانکی موجب سوء استفاده سایرین می‌شود/ شهروندان از در اختیار گذاشتن کارت عابر بانک به افراد دیگر جدا خوداری نموده و در صورت ضرورت بعد از استفاده سریعا اقدام به تغییر رمز اول و دوم اقدام نمایند.

ایلنا: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارقی که به حساب بانکی همکاران خود دستبرد زده بود خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قاسملو گفت: دو نفر به هویت معلوم با ارائه شکوائیه‌ای اعلام داشتند که از حساب بانکی آن‌ها مبالغی به صورت غیر مجاز برداشت شده است. لذا موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا قرار گرفت.
وی گفت: بعد از انجام استعلام و بررسی‌های فنی مشخص شد که فردی با هویت معلوم از طریق سه فقره تلفن همراه اقدام به خرید شارژ نموده است.
قاسملو افزود: مشخصات مالکین شماره اخذ و در بررسی‌ها و با راهنمایی شاکیان مشخص شد که صاحب شماره یکی از همکاران شاکیان در اتاق کار آن‌هاست.
وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی صاحب شماره احضار و نامبرده در اظهارات خود اعلام داشت که به صورت مخفیانه اقدام به بدست آوردن مشخصات بانکی دو نفر از همکاران خود نموده و با استفاده از تلفن همراهش اقدام به برداشت وجوه نقد کرده است. لذا پرونده به دادسرا ارسال و قرار بازداشت صادر و متهم روانه زندان شد.
رئیس پلیس فتا افزود: با عنایت به اینکه نگهداری نا‌صحیح کارت بانکی موجبات سوء استفاده سایرین می‌شود، توصیه کرد مردم و شهروندان گرامی از در اختیار گذاشتن آن به افراد دیگر جدا خودداری نموده و در صورت ضرورت بعد از استفاده سریعآ اقدام به تغییر رمز اول و دوم نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز