خبرگزاری کار ایران

آزمون ورودی مدارس شاهد آذربایجان شرقی برگزار شد

کد خبر : ۸۹۹۳۶

دراین آزمون ۵ هزار و ۱۱۹ نفر شرکت کردند. / ظرفیت پذیرش در ۱۱ دبیرستان شاهد استان ۹۹۰نفر و ظرفیت پذیرش مدارس دوره اول متوسطه شاهد استان یک هزار و ۴۸۴ نفر است.

ایلنا: آزمون ورودی مدارس شاهد استان آذربایجان شرقی با شرکت ۵ هزار و ۱۱۹ دانش آموز در ۵ شهرستان استان به طور همزمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: این آزمون در ۲۳ حوزه برگزاری در سطح ۵ شهرستان تبریز، آذرشهر، بناب، مراغه و میانه برگزار شد.
ولی ا... جواهری افزود: در آزمون ورودی پایه اول دوره دوم متوسطه (پایه دهم) تعداد۲ هزار و ۹۲۸نفر و در آزمون پایه اول دوره اول متوسطه (پایه هفتم) تعداد ۲ هزار و ۱۹۹نفر با هم به رقابت پرداختند.
دبیر ستاد شاهد استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش در ۱۱ دبیرستان شاهد استان ۹۹۰نفر و ظرفیت پذیرش مدارس دوره اول متوسطه شاهد استان یک هزار و ۴۸۴ نفر است.
به گفته وی شرط اساسی احتساب امتیاز مدارس شاهد، شرکت حتمی در آزمون بوده به طوریکه عدم شرکت در آزمون به منزله انصراف قطعی از تقاضای ورود به مدارس شاهد تلقی می‌شود.
جواهری خاطر نشان کرد اعلام نتیجه آزمون به مدارس مجری در مورخه هفتم مردادماه جاری و زمان ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان از مورخ نهم لغایت بیست و یکم مردادماه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز