خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

استقبال از موزه‌های آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۵۱

با توجه به تغییر فعالیت نهادهای مختلف در ماه مبارک رمضان، ساعت کار موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان آذربایجان شرقی نیز در ماه مهمانی خدا تغییر کرده است.

ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ادامه استقبال چشمگیر از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تراب محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییر فعالیت نهادهای مختلف در ماه مبارک رمضان، ساعت کار موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان آذربایجان شرقی نیز در ماه مهمانی خدا تغییر کرده است.
وی اضافه کرد: موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان در مدت ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغازکروده و تا ساعت ۷. ۳۰ عصر، در خدمت عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.
محمدی یادآور شد: موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان در ماه رمضان به شکل یکسره و بدون تعطیلی در ساعات اعلام شده از صبح تا عصر گشوده بوده و بازدیدکنندگان می‌توانند ضمن بازدید از این اماکن تاریخی و ارزشمند، با فرهنگ و تاریخ قسمتی از ایران زمین بیش از پیش آشنا شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان موزه‌ها را یکی از پر مخاطب‌ترین اماکن فرهنگی و تاریخی استان دانست و گفت: آذربایجان شرقی با ۲۰ موزه فعال و تنوع موضوعی آن‌ها یکی از پویا‌ترین استان‌های کشور در امر موزه داری محسوب می‌شود که جایگاه وی‍ژه‌ای در میان مردم دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز