خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران ۳ واحد کارگری سراب در سال ۹۲ انتخاب شدند

کد خبر : ۸۹۹۵۴

بر این اساس انتخابات نماینده کارگران در واحدهای شرکت شبنم، سبلان گچ مهربان، شهرداری مهربان، در شهرستان سراب زیر نظر هیات نظارت و واحد تشکلات کارگری و کارفرمائی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراب برگزار شد.

ایلنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب از برگزاری انتخابات نماینده کارگران ۳ واحد کارگری در سه ماهه نخست سال ۹۲ در این شهرستان سراب خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالرضا وکیل آزاد گفت: طبق تبصره ۴ ماده ۱۳۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران که خود متضمن حفظ منافع جامعه می‌باشد، با رعایت مقررات و آئین نامه‌های مربوطه انتخابات نماینده کارگران در واحدهای شرکت شبنم، سبلان گچ مهربان، شهرداری مهربان، در شهرستان سراب زیر نظر هیات نظارت و واحد تشکلات کارگری و کارفرمائی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب برگزار شد.
وی ادامه داد: از بین کاندیداهای واجد شرایط جهت انتخاب نماینده کارگران این واحد‌های کارگری علی شاه محمد‌زاده و علی بدر (شرکت شبنم)، علی جاویدی و سینا مهدی اقایی (سبلان گچ مهربان)، مقصود مبرهن و مهدی زارعی اسنق (شهرداری مهربان)، به ترتیب بعنوان اعضای اصلی و علی البدل انتخاب و اعتبار نامه آنان بعد از طی مراحل قانونی صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز