خبرگزاری کار ایران

طرح «هجرت سه» در مدارس مراغه کلید خورد

کد خبر : ۸۹۹۶۴

اردوهای طرح «هجرت سه» و اردوهای جهادی بسیج سازندگی که با حضور جوانان و نوجوانان اجرایی می‌شود، نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان دارد.

ایلنا: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: طرح «هجرت سه» امسال هم با حضور دانش آموزان در مدارس این شهرستان اجرایی و اردوهای جهادی نیز پس از شناسایی روستا‌ها و مناطق محروم آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا نصیر بخشی‌زاده در نشست هماهنگی برگزاری اردوهای طرح «هجرت سه» ویژه تابستان افزود: اردوهای طرح «هجرت سه» و اردوهای جهادی بسیج سازندگی که با حضور جوانان و نوجوانان اجرایی می‌شود، نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان دارد.
وی با قدردانی از زحمات و همکاری‌های ادارات در برگزاری برنامه‌های بسیج سازندگی به تشریح اهداف اجرای طرح هجرت و دستاوردهای آن در سال‌های گذشته پرداخت و گفت: نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته در ساماندهی و برنامه ریزی امور به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح کمک می‌کند.
بخشی‌زاده با اشاره به خودسازی و کسب تجربه برای جوانان به عنوان یکی از اهداف و دستاوردهای طرح هجرت گفت: هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت، غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی در عرصه‌های کار و تلاش است.
وی افزود: کمک به دولت و مردم در خدمت رسانی، محرومیت زدایی و سازندگی با اولویت خدمت در روستا‌ها و مناطق محروم از دیگر اهداف اجرای طرح هجرت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز