خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

پروژه‌های مصوب عمرانی شهرداری تبریز باید بدون وقفه اجرا شوند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۲

توسعه پایدار و متوازن شهر در گرو اجرای سریع و با برنامه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی بوده و اولویت اصلی شهرداری در سال جدید تسریع روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بر اساس بودجه مصوب سال ۹۲ است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی مصوب شهرداری در سال جاری باید بدون وقفه تداوم داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری تبریز افزود: توسعه پایدار و متوازن شهر در گرو اجرای سریع و با برنامه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی بوده و اولویت اصلی شهرداری در سال جدید تسریع روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بر اساس بودجه مصوب سال ۹۲ است.
وی همچنین با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری ضروری است تا هماهنگی و برنامه ریزی لازم جهت اجرای سریع و به موقع پروژه‌ها بر اساس زمانبندی مناسب اقدام شود.
نوین افزود: خدمات‌رسانی و توسعه زیربنایی شهر و مناطق شهری جز از طریق بررسی و نظارت دقیق و مداوم بر نیاز‌ها و مشکلات محلات و ساکنان آن امکان‌پذیر نیست و شهرداران مناطق باید با اعمال این نظارت‌ها برنامه‌ریزی‌های شهری خود را بر اساس نیاز‌ها و خواسته‌های شهروندان و مشکلات محلات تدوین نمایند.
شهردار تبریز در عین حال رسیدگی و نظارت بر روند خدمات‌رسانی به شهروندان و محلات و نیز تلاش برای رفع این مشکلات را زمینه‌ساز افزایش اقبال عمومی و اعتماد شهروندان به مدیران شهرداری از یک سو و برنامه‌ریزی مدیریت شهری بر اساس خواسته‌های واقعی مردم از سوی دیگر دانست و افزود: مدیران شهرداری و شهرداران مناطق در سال جاری باید با تقویت نظارت‌های خود بر محلات و مشکلات شهروندان، زمنیه را برای توسعه شهری مبتنی بر خواست عمومی فراهم نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز