خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

نباید از تقویت زیرساخت‌های گردشگری محور تاریخی فرهنگی شهر غافل شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۸

شهرداری منطقه هشت تبریز، بستر بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه گذاری چون عتیق، طرح چهارراه شهید بهشتی، پروژه آیسان، بلوک می‌ارمیار، یادمان شمس تبریزی، احیای باروی تبریز و عناصر دروازه‌ای، درب گجیل، طرح‌های بهسازی مبلمان شهری، کف سازی و بهسازی معابر و پیاده رو‌ها، ساماندهی بازار تبریز است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه عمران شهری تبریز در محدوده شهرداری منطقه هشت و محور تاریخی فرهنگی در حال اجرا هستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد منطقه هشت با اعلام اینکه محور تاریخی فرهنگی تبریز و محدوده مرکزی این شهر در حال بازیابی و احیای هویت تاریخی خود است افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کلان عمرانی و سرمایه گذاری در این محدوده توسط شهرداری تبریز بستر ایجاد این تحولات بوده است.
شهردار تبریز افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی چون عتیق، طرح چهارراه شهید بهشتی، پروژه آیسان، بلوک میارمیار، یادمان شمس تبریزی، احیای باروی تبریز و عناصر دروازه‌ای، درب گجیل، طرح‌های بهسازی مبلمان شهری، کف سازی و بهسازی معابر و پیاده رو‌ها، ساماندهی بازار تبریز، نور‌پردازی و زیباسازی ساختمان‌ها و معابر محدوده و اجرای طرح نماسازی ابنیه و ساختمان‌های قدیمی هویت عمرانی ویژه‌ای به منطقه هشت بخشیده و باید در کنار این اقدامات، در راستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری محور تاریخی فرهنگی شهر گام برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز