خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

به محض ابلاغ الحاق شهر باسمنج به تبریز اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۷۸

شهرک خاوران ظرفیت بالقوه تداوم توسعه تبریز است. /شهرداری منطقه نه تبریز با جدیت و قاطعیت در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرک خاوران و مناطق تابعه ایستادگی و برخورد کند.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: شهرک خاوران بستر و ظرفیت بالقوه مناسب برای تداوم توسعه شهر تبریزدر سال‌های آینده خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضانوین در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد منطقه نه شهرداری تبریز افزود: شهرک خاوران به عنوان یکی از مناسب‌ترین شهرک‌های سرریز جمعیتی شمال‌غرب کشور، بستر و امکانی مناسب برای تداوم توسعه شهری تبریز به شمار می‌رود که مقدمات آماده‌سازی این شهرک پس از تملک اراضی و به دنبال ایجاد شهرداری منطقه ۹ تبریز در این محدوده در سال ۸۷ آغاز شد.
وی با اشاره به تصویب موضوع الحاق شهر باسمنج به تبریز را فرصتی برای خدمات‌رسانی مطلوب و متوازن و هم‌سو به شهروندان ساکن در محدوده خاوران و باسمنج ارزیابی کرد و گفت: موضوع الحاق باسمنج به تبریز که چندی پیش پس از موافقت و تأکید مدیریت ارشد استان از تصویب شورای اسلامی شهر نیز گذشت برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور و نهادهای بالادست ارسال شده و به محض ابلاغ از سوی وزارت کشور عملیاتی خواهد شد.
شهردار تبریز تصویب ایجاد و احداث قطعات باغ‌ویلایی در محدوده شهرک خاوران را یکی از اقدامات مهم شهرداری تبریز در راستای حفظ و احیای باغات و فضای سبز موجود در این منطقه اعلام کرد و گفت: این قطعات با پی‌گیری‌های شهرداری تبریز و موافقت استاندار آذربایجان‌شرقی در متراژ‌های یک و دو هزار متری ایجاد و واگذار خواهند شد.
نوین در عین حال اجرای دو پروژه بزرگ مشارکتی مسجد و پارک آبی در این منطقه را زمینه‌ساز تسریع روند توسعه شهرک دانست و افزود: با پی‌گیری‌های انجام یافته مشکلات مربوط به ایجاد شبکه‌های آب و برق و گاز در این شهرک مرتفع شده و امید است با همکاری‌های بین‌بخشی روند احداثات و توسعه شهرک با توجه به ایجاد زیرساخت‌ها تسریع شود.
شهردار تبریز همچنین با تاکید براینکه باید از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهرک خاوران جلوگیری شود، افزود: شهرداری منطقه نه تبریز با جدیت و قاطعیت در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرک خاوران و مناطق تابعه ایستادگی و برخورد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز